مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:102020-01-22اقتصادي

پیش بینی 750 میلیارد تومان هزینه بیمه سلامت در استان اصفهان


مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در اصفهان سالیانه متوسط 700 میلیارد تومان هزینه بیمه سلامت انجام می شود که این میزان برای سال 1398، تا 750 میلیارد تومان پیش بینی می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: در اصفهان سالیانه متوسط 700 میلیارد تومان هزینه بیمه سلامت انجام می شود که این میزان برای سال 1398، تا 750 میلیارد تومان پیش بینی می شود.

حسین بانک عصر امروز (چهارشنبه- 2 بهمن ماه) در نشست خبری افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و خدمات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته که در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت با 40 میلیون بیمه شده، یکی از بزرگترین سازمان های بیمه کشور است که حدود 15 هزار میلیارد تومان هزینه برای آن براورد شده است.

وی توضیح داد: 30 درصد از این هزینه ها مربوط به دارو و 10 درصد متعلق به تجهیزات پزشکی است و افرادی که از هیچ نوع پوشش بیمه ای برخوردار نبودند، تحت پوشش این سازمان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان تصریح کرد: 80 درصد بیمه شدگان کاملا رایگان و بقیه با مشارکت دولت در حق بیمه، پوشش دهی می شوند که 400 میلیارد آن مربوط به حوزه دارویی و 70 میلیارد برای بخش تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 750 میلیارد تومان هزینه بیمه سلامت در استان اصفهان

پیش بینی 750 میلیارد تومان هزینه بیمه سلامت در استان اصفهان