مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:102020-01-22اقتصادي

نمایشگاه بهاره درگرگان و گنبد ایجاد می شود/مشکل ذخیره سازی نداریم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: نمایشگاه بهاره در دو شهر گرگان و گنبدکاووس افتتاح می شود و برای کیفی کردن آن کمیته کاری تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم کریمی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان اظهارکرد: از 63 قلم مورد بررسی در بازار گلستان چهار مورد کاهش قیمت و 9 قلم کالا هم افزایش قیمت داشت که این افزایش قیمت رقم ناچیزی را شامل می شود.

وی افزود: نمایشگاه بهاره در دو شهر گرگان و گنبدکاووس افتتاح می شود و برای کیفی کردن آن، کمیته کاری تشکیل شده تا بتوانیم از ظرفیت تولیدکنندگان استانی استفاده کنیم.

کریمی ادامه داد: مقرر شد که در جلسه آتی با فرمانداران و شهرداران استان، مقدمات ایجاد میادین میوه و تره بار را در داخل برخی از شهرها ایجاد کنیم.

وی بیان کرد: ذخیره سازی نهاده ها و کالاهای مورد نیاز صورت گرفته و این اطمینان خاطر را به مردم می دهیم که مشکلی از نظر ذخیره سازی نخواهیم داشت.

کریمی تصریح کرد: تلاش تنظیم بازار بر این است که تا پایان سال بازدیدهای نظارتی را به صورت گروهی افزایش داده و به گونه ای برخورد شود که مردم کمترین دغدغه را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بهاره درگرگان و گنبد ایجاد می شود/مشکل ذخیره سازی نداریم

نمایشگاه بهاره درگرگان و گنبد ایجاد می شود/مشکل ذخیره سازی نداریم