مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-22اجتماعي

تردد خودرو در محور نهاوند-نورآباد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست


رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند گفت: تردد در محور مواصلاتی نهاوند-نورآباد به علت کولاک و مه گرفتگی تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

- وحید صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر 8 اکیپ برف روبی و نمک پاشی در محورهای نهاوند-نورآباد، نهاوند-بروجرد، نهاوند-آورزمان و نهاوند-کرمانشاه در حال فعالیت و برف روبی هستند.

وی بابیان اینکه در تمامی محورهای شهرستان نهاوند شاهد بارش برف هستیم، گفت: در حال حاضر تنها در محور نهاوند-نورآباد به دلیل کوهستانی بودن منطقه شاهد کولاک و مه گرفتگی شدید هستیم که به همین دلیل تا اطلاع ثانوی تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای نهاوند با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ یک از محورهای اصلی شهرستان مسدود نیست، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند برف روبی شده و تا پایان بارش برف این مهم به صورت مستمر توسط اکیپ های راهداری انجام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر اکیپ های فعالی که در سطح محورها حضور دارند یک اکیپ برف روبی و نمک پاشی با توجه به ضرورت به گردنه برزول اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودرو در محور نهاوند-نورآباد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست

تردد خودرو در محور نهاوند-نورآباد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست