مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-22فرهنگي

گرامیداشت یاد فرود گرگین پور و از دست رفتگان سقوط هواپیما با نوای موسیقی


در برنامه گرامیداشت فرود گرگین پور و یکی از اعضای گروه کر تهران که در حادثه سقوط هواپیما جان خود را از دست داد، به یاد آنها قطعات موسیقی اجرا شد که از غم و سوگ از دست رفتن این هنرمندان حکایت داشت.

- در برنامه گرامیداشت فرود گرگین پور و یکی از اعضای گروه کر تهران که در حادثه سقوط هواپیما جان خود را از دست داد، به یاد آنها قطعات موسیقی اجرا شد که از غم و سوگ از دست رفتن این هنرمندان حکایت داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست ماهیانه خانه موسیقی ایران چهارشنبه (2 بهمن ماه) با گرامیداشت یاد فرود گرگین پور (هنرمند پیشکسوت تازه درگذشته موسیقی نواحی) و یادی از روجا آزادیان (عضو گروه کر شهر تهران) و دیگر جانباختگان سانحه هوایی با حضور حمیدرضا نوربخش، تقی ضرابی، پوران وفادار، میلاد کیایی، بیژن کامکار و افسانه جهانگیری ـ همسر فرود گرگین پور ـ در خانه هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی بیان کرد: در این مراسم به یاد یک شخصیت تراز اول و از مفاخر موسیقی کشورمان دور هم جمع شده ایم تا از او و کسانی که پاره های تن ایران زمین بودند و در حادثه سقوط جان هواپیمای اوکراینی جان خود را از دست دادند، یاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد فرود گرگین پور و از دست رفتگان سقوط هواپیما با نوای موسیقی

گرامیداشت یاد فرود گرگین پور و از دست رفتگان سقوط هواپیما با نوای موسیقی