مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-22اجتماعي

فعالیت سامانه بارشی جدید از آخر هفته در سیستان و بلوچستان


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر پنج شنبه وارد استان می شود که بارش های متوسط تا سنگین باران به همراه خواهد داشت.

- دوست محمد کلیم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: منطقه اثر این سامانه بیشتر نواحی مرکزی و غرب استان خواهد بود اما در ارتفاعات غربی زاهدان، خاش، ایرانشهر، فنوج، نیکشهر، قصرقند، کنارک، مناطق شمال و غرب چابهار و مناطق غربی دریای عمان نیز بارش های قابل توجهی رخ خواهد دارد.

وی با بیان اینکه در این نواحی بین 10 تا 40 میلی متر باران پیش بینی می شود، افزود: انتظار می رود برای شهرستان دلگان و منطقه بزمان بین 20 تا 40 میلی متر و برای ارتفاعات غربی استان بین 50 تا 70 میلی متر باران ببارد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علاوه بر باران و رگبار شدید باران، در برخی نقاط رعد و برق و وزش باد شدید نیز روی می دهد، گفت: توصیه می شود هم وطنان عزیز از اسکان در حاشیه مسیل ها خودداری کنند و جوانب احتیاط را در رانندگی مد نظر داشته باشند.

کلیم با بیان اینکه برای مناطق سیل زده تمهیدات لازم اتخاذ شود، گفت: با توجه به بارش های سنگین اخیر، لازم است برای بارش های جدید تدابیر لازم اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه بارشی جدید از آخر هفته در سیستان و بلوچستان

فعالیت سامانه بارشی جدید از آخر هفته در سیستان و بلوچستان