مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-22سياسي

با تصویب لایحه حمایت از محیط بانان فضا برای شکارچیان غیرمجاز ناامن می شود


معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب لایحه حمایت از محیط بانان گفت: در پی تصویب این لایحه فضا برای شکارچیان غیرمجاز ناامن می شود و دیگر هیچ شکارچی حق تعرض به منابع ملی و حقوق نسل های آینده کشور را ندارد.

- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به تصویب لایحه حمایت از محیط بانان گفت: در پی تصویب این لایحه فضا برای شکارچیان غیرمجاز ناامن می شود و دیگر هیچ شکارچی حق تعرض به منابع ملی و حقوق نسل های آینده کشور را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اصغر دانشیان ضمن تبریک به جامعه محیط بانی کشور در پی تصویب لایحه حمایت از محیط بانان گفت: این لایحه مدت زمان زیادی بود که در مرحله تصویب قرار دارد و با پیگیری های به عمل آمده در معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و شخص رییس سازمان در صحن علنی مجلس با رای قاطع نمایندگان مردم به تصویب رسید و به شورای محترم نگهبان برای تایید، تقدیم شد.

وی در خصوص ایرادهای شورای نگهبان به لایحه قبلی اظهارکرد: متاسفانه مجلس در لایحه دولت تصرف انجام و دو دستگاه سازمان حفاظت محیط زیست و جنگل ها و مراتع را به تمام دستگاه های اجرایی تعمیم داده بود که باعث ایراد شورای محترم نگهبان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تصویب لایحه حمایت از محیط بانان فضا برای شکارچیان غیرمجاز ناامن می شود

با تصویب لایحه حمایت از محیط بانان فضا برای شکارچیان غیرمجاز ناامن می شود