مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-22دانش

کمتر از 5 درصد مراکز علمی کاربردی اساسنامه ندارند


رییس دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه کمتر از 5 درصد مراکز علمی کاربردی اساسنامه ندارند، گفت: تمامی مراکز این دانشگاه باید دارای اساسنامه شوند و از امتیازات آن بهره بگیرند.

- رییس دانشگاه علمی کاربردی با تاکید بر اینکه کمتر از 5 درصد مراکز علمی کاربردی اساسنامه ندارند، گفت: تمامی مراکز این دانشگاه باید دارای اساسنامه شوند و از امتیازات آن بهره بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید در نشست روسای واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مشهد با اشاره به ماموریت های دانشگاه جامع علمی کاربردی در کیفی سازی، عنوان کرد: ما از زمان تصدی مسئولیت در این دانشگاه با هدف بازگشت به ماموریت اصلی تعریف شده شروع به برنامه ریزی مدونی کردیم و با کمک همکاران در وزارت علوم افراد صاحب نظر و با تجربه و خانواده بزرگ علمی کاربردی به موفقیت های بزرگی نایل آمدیم که هنوز هم ادامه دارد تا دانشگاه به جایگاه اصلی تعریف شده در اسناد بالادستی و برنامه های توسعه کشور قرارگیرد.

وی در خصوص وضعیت روسای مراکز علمی کاربردی یادآور شد: کمتر از دو درصد روسای واحدهای استانی این دانشگاه هنوز تعیین تکلیف نهایی نشدند و 98 درصد روسای مراکز آموزش علمی کاربردی سطح کشور نیز با ضوابط و مقررات دانشگاه و در چارچوب برنامه های دبیرخانه جذب دانشگاه، منصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از 5 درصد مراکز علمی کاربردی اساسنامه ندارند

کمتر از 5 درصد مراکز علمی کاربردی اساسنامه ندارند