مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-22اجتماعي

وسایل نقلیه فرسوده مهمترین چالش محیط زیستی کشور است


مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان این که بعد از گذشت دو سال از ابلاغ قانون هوای پاک هنوز برخی مصوبات برزمین ماندند، گفت: - ایسنا/یزد مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان این که بعد از گذشت دو سال از ابلاغ قانون هوای پاک هنوز برخی مصوبات برزمین ماندند، گفت: وسایل نقلیه فرسوده و عدم اجرای مصوبات قانون هوای پاک مهمترین چالش محیط زیستی کشور است.

شینا انصاری پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست کمیته تخصصی محیط زیست و توسعه پایدار کلانشهر های ایران که به میزبانی استان یزد در حال برگزاری است، با بیان این که قانون هوای پاک سال 1396 ابلاغ شده است، اظهار کرد: اقدامات انجام شده توسط دستگاه ها مختلف برای مدیریت هوای کشور، ناهماهنگ بوده و نتوانستتد آن طور که باید و شاید بندهای قانونی در حوزه هوای پاک را اجرایی کنند.

وی آلودگی هوا را یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری در کلانشهرهای کشور دانست و افزود: حدود 20 دستگاه متولی مدیریت هوا و رفع آلودگی در کشور هستند.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان این که سازمان محیط زیست مسئولیت سیاست گذاری در حوزه مدیریت آلودگی هوا را به عهده دارد، گفت: بحث مدیریت هوای پاک، امروز عامل اصلی مدیریت شهری در کل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل نقلیه فرسوده مهمترین چالش محیط زیستی کشور است

وسایل نقلیه فرسوده مهمترین چالش محیط زیستی کشور است