مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-22حوادث

دستگیری عاملان خرید و فروش اشیای تاریخی در میانه


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری عاملان خرید و فروش اشیای تاریخی در شهرستان میانه، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه، محبوب ساسانی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیرو پایش اخبار اولیه، تحقیقات و شناسایی منزل و محل کسب وکار افراد مشکوک به جرم، طی عملیات مشترکی که با همکاری و تعامل عوامل انتظامی و دادستانی میانه صورت گرفت و 1 نفر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد در روستای حلاج سفلی شهرستان میانه اقدام به خرید و فروش اشیای تاریخی می کرد، افزود: طی این عملیات چند  فقره شیء تاریخی ازجمله شمشیر، کاسه و .

توسط پلیس آگاهی و یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان کشف و ضبط و برای انجام بررسی های بیشتر در اختیار باستان شناسان اداره کل قرار گرفت.

ساسانی گفت: در یک عملیات مشترک دیگر، از یک نفر عامل خرید و فروش تعدادی اقلام تاریخی از جمله شمعدان، گردنبند، تعدادی سکه و چند جلد کتاب خطی کشف و ضبط و عامل جرم پس از انجام مراحل اداری، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی تشکر از عوامل همکار در این عملیات مشترک ، بابیان اینکه هم استانی ها در صورت مشاهده مواردی از این قبیل می توانند بصورت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان خرید و فروش اشیای تاریخی در میانه

دستگیری عاملان خرید و فروش اشیای تاریخی در میانه