مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-22سياسي

استاندار ایلام: مدیران با افق دید و آینده نگری روند سرمایه گذاری را تسهیل کنند


قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در جلسه شورای معادن استان ایلام اظهار داشت: بر اساس شاخص های آماری ایلام یکی از امن ترین استان های کشور در زمینه سرمایه گذاری است و نباید با ایجاد موانع روند جذب سرمایه گذاری در استان مختل شود.

وی افزود: با مدیران مانع تراش در حوزه جذب سرمایه گذاری برخورد جدی می شود و هرگز به این مدیران اجازه داده نمی شود با عملکرد و رفتار اشتباه خود این وضعیت مطلوب را خراب کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: سرمایه گذاری موثر به باز بودن افق دید مدیران بستگی دارد، مدیران موافق و راغب به جذب سرمایه گذار با مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل ها راهی برای حل مسائل و رفع موانع پیدا می کنند به جای اینکه قوانین را بهانه ای برای رفع مسوؤلیت و انجام ندادن کار کنند.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: امنیت سرمایه گذاری در واقع استقبال و پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران است و در این مسیر برای جذب حداکثری سرمایه گذاران باید تلاش های وافر و جدی صورت بگیرد تا زمینه ورود نهادها، ارگان ها، بنیادها و هلدینگ ها به استان ایلام فراهم شود.

وی تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم، ایجاد سرمایه گذاری، افزایش شرایط اشتغال و حرکت در مسیر توسعه استان از اولویت های اصلی، افق دید و چشم انداز بلند مدت باید در اولویت برنامه های همه مدیران و مسوؤلان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: مدیران با افق دید و آینده نگری روند سرمایه گذاری را تسهیل کنند

استاندار ایلام: مدیران با افق دید و آینده نگری روند سرمایه گذاری را تسهیل کنند