مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-22اجتماعي

خوزستان پیشتاز طرح پوشش پیش دبستانی در کشور


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت : خوزستان پیشتاز کشور در طرح پوشش پیش دبستانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، رضوان حکیم زاده در کارگروه ارتقا بخشی به شاخص های آموزش و پرورش خوزستان با اعلام این خبر افزود :نیم میلیون نفر از دانش آموزان ابتدایی کشور در استان خوزستان مشغول تحصیل هستند که این امر ضرورت توجه هر چه بیشتر متولیان تعلیم و تربیت به شاخص های کیفی این استان را نشان می دهد.

وی ادامه داد : 582 هزار و 292 دانش آموز ابتدایی در استان خوزستان در قالب پنج هزار و 175 مدرسه به تحصیل مشغول هستند، که نرخ پوشش تحصیلی تحصیلی پایه اول ابتدایی در خوزستان بیش از 99 درصد می باشد که یک و 17 صدم بالاتر از میانگین کشوری است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت : بیش از هشت میلیون دانش آموز ابتدایی زیر پوشش خدمات آموزشی و پرورشی قرار دارند.

حکیم زاده ادامه داد :خوزستان توانسته است با اجرای طرح جامع پوشش پیش دبستانی از نظر توسعه کمی و کیفی این دوره رتبه اول کشور را به دست آورد که اقدمات صورت گرفته در حوزه پیش دبستانی بی شک زمینه ساز ارتقای شاخص های آموزشی در 10 سال آینده خواهد شد زیرا توسعه آموزش و پرورش استان از پیش دبستانی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان پیشتاز طرح پوشش پیش دبستانی در کشور

خوزستان پیشتاز طرح پوشش پیش دبستانی در کشور