مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-22اقتصادي

رکورد انتقال گاز ایران شکسته شد


مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ثبت رکورد جدید و بی سابقه انتقال گاز در ایران، گفت: در روزهای گذشته، 792 میلیون مترمکعب گاز در یک روز منتقل شده که برای ثبت این رکورد، - 15 ایستگاه تقویت فشار بالاتر از ظرفیت اسمی فعالیت داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید توکلی با اشاره به ثبت رکورد جدید انتقال گاز درسال جاری، گفت: امسال رکورد بی سابقه انتقال 792 میلیون مترمکعب در یک روز به ثبت رسیده که آماده سازی شبکه خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار و انجام به موقع تعمیرات اساسی این واحدها نقش غیرقابل انکاری در ثبت رکورد جدید انتقال گاز کشور داشته است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اعلام اینکه در حال حاضر، شبکه گاز کشور از توان و ظرفیت انتقال روزانه 900 میلیون مترمکعب گاز در روز برخوردار است، تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در ثبت رکورد جدید، انتقال بالاتر از ظرفیت اسمی برخی از تاسیسات تقویت فشار در کشور بوده که زمینه انتقال پایدار و مطمئن تر گاز در روزهای پیک مصرف را فراهم کرده است.

وی با اشاره به ثبت رکورد بی سابقه مصرف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری، بیان کرد: با هماهنگی تمامی شرکت ها و مدیریت های شرکت ملی گاز ایران، با وجود ثبت بالاترین میران مصرف گاز خانگی اما گاز حتی یک مشترک خانگی شهری و روستایی قطع نشد و همکاران شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد انتقال گاز ایران شکسته شد

رکورد انتقال گاز ایران شکسته شد