مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-22سياسي

مهمترین رویداد پیش روی کشور بحث انتخابات مجلس است


همه ما باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنیم چرا که مهمترین رویداد پیش روی کشور بحث انتخابات مجلس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر توان صبح چهارشنبه در نشست صمیمی با جمعی از شوراهای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دیواندره با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، اظهار داشت: همه ما باید برای جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و امانت داری از آرای آنان است، افزود: خدمت به مردم وظیفه همه ما مسئولان است.

فرماندار شهرستان دیواندره بیان خدمات نظام و دولت برای مردم را ضروری دانست و ادامه داد: در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید، امسال از ورود دام های غیرمجاز به بخش سارال جلوگیری کردیم.

توان با بیان اینکه این مهم در سال آینده در بخش مرکزی نیز اجرا می شود، یادآور شد: ممیزی مراتع شهرستان که دغدغه اصلی روستاییان است، بازنگری می شود و همچنین هدفمند کردن و ساماندهی چاه های غیرمجاز بخش کشاورزی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توزیع کود شیمیایی با نظارت بیشتر جهاد کشاورزی و براساس سطح زیرکشت به کشاورزان تحویل داده می شود، بیان کرد: پروژه ها بخش مرکزی براساس اولویت پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رویداد پیش روی کشور بحث انتخابات مجلس است

مهمترین رویداد پیش روی کشور بحث انتخابات مجلس است