مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-22فرهنگي

بلاتکلیفی صوت و تصویر فراگیر به روایت یک مدیر سینمایی


معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه مسئولیت صدور مجوز برای تولید و نمایش آثاری که در سیمای جمهوری اسلامی پخش نمی شوند بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، - معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه مسئولیت صدور مجوز برای تولید و نمایش آثاری که در سیمای جمهوری اسلامی پخش نمی شوند بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: وضعیت صوت و تصویر فراگیر تا تعیین تعریف و ارائه مصداق دقیق از سوی شورای عالی فضای مجازی بلاتکلیف است.

محمد مهدی طباطبایی نژاد در گفت وگویی با ایسنا در پاسخ به اینکه تکلیف تولیدات شبکه نمایش خانگی با توجه به بخشنامه رییس قوه قضاییه مبنی بر اینکه صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر بر عهده سازمان صدا و سیماست، چه خواهد شد؟ بیان کرد: به طور طبیعی تمام محصولات این شبکه از جمله سریال های شبکه نمایش خانگی مجوز خود را از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می گیرند ولی آنچه اخیرا منتشر شده نامه و موضوع تازه ای نیست.

براساس این بخشنامه به مراجع قضایی ابلاغ شده که صوت و تصویر فراگیر در حوزه تصمیم گیری ساترا ( سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات صورت و تصویر فراگیر) است و ما هم در این باره بحثی نداریم چون محل بحث ما همین تعریف صوت و تصویر فراگیر است تا براساس آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی صوت و تصویر فراگیر به روایت یک مدیر سینمایی

بلاتکلیفی صوت و تصویر فراگیر به روایت یک مدیر سینمایی