مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-22ورزشي

احداث 8 مدرسه در دلوار/ ساخت یک فضای ورزشی


فرماندار شهرستان تنگستان از احداث هشت مدرسه و ساخت یک فضای ورزشی در دلوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش دلوار ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: یاد و خاطر سردار دل ها سرباز وفادار نظام، انقلاب و میهن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد مقاومت و مبارزه با استعمار، استکبار، گروه های معاند و داعش گرامی می داریم و امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

رفیعی پور افزود: در دیدار اعضای کنگره سرداران شهید استان با مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در خصوص شهید رییس علی دلوار، این مطالب باید نصب العین حرکت و اقدامات همه ما در شهرستان و معرفی شهید رییس علی دلوار باشد برای آشنایی بیشتر نسل سوم، چهارم و نسل های بعدی که آشنا شوند با مبارزات مردی که با دست خالی با استعمار پیر انگلیس جنگید.

فرماندار تنگستان یادآور شد: نقش اصلی توسعه در هر منطقه آموزش و پرورش است و هر مقدار به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود، توسعه آن منطقه شتاب بیشتری می گیرد.

رییس شورای آموزش و پرورش تنگستان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش را اعتماد مردم دانست و افزود: نظارت بر مسائل آموزش و پرورش باعث جلب اعتماد بیشتر مردم به آموزش و پرورش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8 مدرسه در دلوار/ ساخت یک فضای ورزشی

احداث 8 مدرسه در دلوار/ ساخت یک فضای ورزشی