مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-22سياسي

مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت اجرایی می شود


مسوولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، محور های بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران حج و زیارت را بررسی و بر پیگیری و اجرایی شدن این مطالبات تأکید کردند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با اشاره به دیدار اخیر خادمان ضیوف الرحمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معظم له در این دیدار چهارده موضوع را بیان فرمودند که باید در خصوص مطالبات ایشان در حوزه حج و زیارت برنامه ریزی و تحول لازم صورت گیرد تا در آینده شاهد رضایت بیشتر ایشان در این خصوص باشیم.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت تأکید کرد: باید هر یک از موضوعات مطرح شده در جلسات کارشناسی در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری بحث و بررسی شود و متناسب با آن تصمیم گیری صورت گیرد.

سرپرست حجاج ایرانی با تأکید بر لزوم انجام کار مطالعاتی و راهبردی در حوزه حج و زیارت، تصریح کرد: مسائل راهبردی و مطالعاتی بسیار مهم است، از این رو کانون اندیشه مطالعات راهبردی را در راستای فعال کردن هیئت های اندیشه ورزی در بعثه مقام معظم رهبری راه اندازی کردیم تا نقاط ضعف و عیوب را بررسی و متناسب با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت اجرایی می شود

مطالبات رهبری در حوزه حج و زیارت اجرایی می شود