مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-22پزشكي

امکان فرزند دار شدن زوجین درگیر با سرطان


با توجه به اینکه بیماران مبتلا به سرطان بعد از درمان قادر به بچه دار شدن نیستند، این افراد می توانند از بانک تخمک یا اسپرم خودشان برای فرزند دار شدن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،لیلا نظری، متخصص زنان و فلوشیپ ناباروری با اشاره به اینکه سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی که در روزهای 16 الی 18 بهمن ماه در تهران برگزار می شود، اظهار داشت: خدمات درمان ناباروری در بیمارستان طالقانی در بالاترین سطح و کمترین هزینه به زوجین نابارور و سایر مراجعان ارائه می شود.

وی با اشاره به سابقه 10 ساله بیمارستان طالقانی در آموزش فلوشیپ ناباروری و آی وی اف، افزود: در این بیمارستان، از حدود 20 سال قبل اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین نابارور با حضور اساتید فوق تخصص که بیش از 25 سال سابقه کار دارند، به صورت کامل و با تعرفه دولتی و طبق بسته ای که وزارت بهداشت ابلاغ کرده است، ارائه می شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ارائه خدمات درمانگاه های ویژه برای بیماری های زنان و زایمان در بیمارستان طالقانی خبر داد و گفت: بیماران در این درمانگاه ها تحت نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص معاینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فرزند دار شدن زوجین درگیر با سرطان

امکان فرزند دار شدن زوجین درگیر با سرطان