مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-22بين الملل

واکنش ریاض به افشای دست داشتن بن سلمان در هک کردن موبایل مدیر آمازون


سفارت عربستان سعودی در آمریکا در واکنش به افشاگری رسانه غربی درباره دست داشتن ولی عهد سعودی در هک کردن تلفن همراه مدیر شرکت آمازون و مالک «واشنگتن پست»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، انتشار گزارش اختصاصی و افشاگرانه روزنامه گاردین درباره دست داشتن شخص محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در ماجرای هک کردن تلفن همراه جف بیزوس بنیان گذار شرکت آمازون و مالک روزنامه واشنگتن پست ، واکنش سفارت ریاض در واشنگتن را به دنبال داشته است.

سفارت عربستان سعودی در آمریکا در پیامی توییتری به خبر جنجالی روزنامه گاردین اینطور واکنش نشان داد: گزارش های رسانه ای اخیر که می گویند، پادشاهی (عربستان سعودی) در پس هک کردن تلفن آقای جف بزوس قرار دارد، گزارش هایی چرند و مزخرف هستند.

ما خواهان تحقیق درباره این ادعاها هستیم تا بتوانیم به همه حقایق دست پیدا کنیم .

این واکنش توییتری سفارت ریاض در واشنگتن به خبری بود که روزنامه گاردین طی آن گزارش داده است که شخص محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی در هک کردن تلفن همراه جف بزوس میلیاردر آمریکایی، بنیان گذار شرکت آمازون و مالک روزنامه واشنگتن پست در سال 2018 دست داشته است.

طبق گزارش گاردین، شخص بن سلمان با ارسال یک پیغام در واتس اَپ( WhatsApp) به تلفن بزوس که ثروتمندترین مرد جهان است، تلفن او را ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ریاض به افشای دست داشتن بن سلمان در هک کردن موبایل مدیر آمازون

واکنش ریاض به افشای دست داشتن بن سلمان در هک کردن موبایل مدیر آمازون