مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22اقتصادي

19 شهرداری در استان قزوین به کمک دولت وابسته است


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: از 25 شهر استان تعداد 19 شهر مشکلات مالی جدی دارند و به کمک دولت وابسته هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست مشترک شهرداران و مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این نشست که رجب صلاحی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز حضور داشت مشکلات شهرداران در خصوص نبود درآمد پایدار، کمبود تجهیزات و ماشین آلات، تخصیص سهمیه قیر، ورود بیش از حد دستگاه های نظارتی در امور شهرداری ها و کاهش جسارت مدیران شهری نکاتی را مطرح کردند.

مصطفی صالحی در این جلسه گفت: در حال حاضر 960 هزار نفر در 25 شهر استان سکونت دارند که 18 شهر بعد از دهه 70 تأسیس شده و امکانات کمی دارند و این شهرها از نظر درآمد در وضعیت خوبی نیستند.

صالحی تصریح کرد: مدیریت در این شرایط بسیار سخت و منابع مالی محدود است و هنوز مدیریت یکپارچه شهری اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآور شد: باید مدیریت جامع شهری راه بیفتد در اجرا دریک ساله اخیر همه مشکلات شناسایی شده است و باید برای آن تدبیر کرد.

وی گفت: در خصوص حوزه های مختلف مشکلات زیاد است در حالی که بودجه مصوب یک هزار و 16 میلیارد تومان بوده که تحقق آن در این شرایط سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 شهرداری در استان قزوین به کمک دولت وابسته است

19 شهرداری در استان قزوین به کمک دولت وابسته است