مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-22اقتصادي

بازگشت 3 تا 5هزار تن شیر به کارخانه های لبنی در یک روز


سخنگوی انجمن صنفی صنایع لبنی ایران از آغاز تخریب برندهای لبنی ایران در بازار جهانی توسط رقبا به بهانه برنامه صدا و سیمای کشور خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمدرضا بنی طبا با اشاره به ادامه موج تخریبی برنامه صبحگاهی صدا و سیما درباره آلودگی شیر، اظهار کرد: برآوردهای اولیه نشان می دهد فقط در روز اول به میزان 3 تا 5 هزار تن شیر برگشتی به کارخانه های لبنی داشته ایم.

وی ادامه داد: علاوه بر آن شنیده های ما حاکی از آن است که تاثیر منفی اظهار نظرهای غیر کارشناسی در برنامه صدا و سیما موجب شده خانواده ها در استان ها کم برخودار از دریافت شیر رایگان مدارس خودداری می کنند.

به گفته بنی طبا؛ تاثیر منفی برنامه غیر کارشناسی صدا و سیما محدود به داخل کشور نیست و تخریب برندهای لبنی ایران در بازار صادراتی توسط رقبا آغاز شده است.

وی افزود: خبرهای به دستمان رسیده که نشان می دهد فیلم صداوسیما در حال دست به دست شدن در کشورهای همسایه با عنوان ایرانی ها به ما سم می دهند، است.

بنی طبا با تاکید بر اینکه 90 درصد صنایع لبنی متعلق به بخش خصوصی است و این صنعت جزو معدود صنایع کشور است که به درستی خصوصی سازی شده است، اظهار کرد: میزان رقابت در این صنعت آنچنان بالا است که هیچ برندی ریسک تولید محصول کم کیفیت را نمی کند چون به خوبی می داند که از بازار مصرف کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 3 تا 5هزار تن شیر به کارخانه های لبنی در یک روز

بازگشت 3 تا 5هزار تن شیر به کارخانه های لبنی در یک روز