مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-22اقتصادي

کمک 350 میلیارد ریالی به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 350 میلیارد ریال از محل زکات دریافتی به نیازمندان در شهر های مختلف استان کمک شده است.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از 350 میلیارد ریال از محل زکات دریافتی به نیازمندان در شهر های مختلف استان کمک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی ،عزیز سهندی افزود: امسال 91 درصد زکات جمع آوری شده در آذربایجان غربی برای کمک به نیازمندان هزینه شده که اولویت در این خصوص، کمک به نیازمندان روستا یا شهری است که زکات در آن جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال حدود 385 میلیارد ریال زکات در آذربایجان غربی جمع آوری شده که از این میزان 35 میلیارد ریال نیز برای احداث نیازهای عمرانی روستایی از جمله خانه عالم و غسال خانه استفاده شده است.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی همواره از استان های برتر در حوزه جمع آوری زکات در کشور بوده و امسال نیز در رده های برتر بین 31 استان کشور قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از افزایش 18 درصدی زکات جمع آوری شده طی سال جاری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: مهاباد با 67 میلیارد ریال بیشترین سهم را بین شهرستان های استان در حوزه جمع آوری زکات طی سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 350 میلیارد ریالی به نیازمندان

کمک 350 میلیارد ریالی به نیازمندان