مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22حوادث

امدادرسانی هلال احمر اردبیل به 34 حادثه در ماه گذشته


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی عوامل این جمعیت به 34 فقره حادثه در دی ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهزاد نواختی مقدم صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی هلال احمر استان به 34 حادثه در یک ماهه گذشته سال جاری اظهار کرد: امدادرسانی به 23 تصادف جاده ای، 5 مورد برف و کولاک، 2 حادثه شهری و کوهستان، یک مورد آب گرفتگی و یک مورد حادثه هوایی جزو بیشترین اقدامات در یک ماهه گذشته بوده است.

وی امدادرسانی به 202 نفر از هموطنان در حوادث مختلف را بیان کرد و گفت: بیشترین حادثه دیدگان در حوادث جاده ای، برف و کولاک و حوادث کوهستان مورد امدادرسانی قرار گرفته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این حوادث 16 نفر را به مراکز درمانی انتقال و 3 نفر را به صورت سرپایی درمان کرده اند، تصریح کرد: طی یک ماه جمعیت هلال احمر استان اردبیل با 210 نفر نیروی عملیاتی در قالب 58 تیم عملیاتی به امدادرسانی پرداخته اند.

نواختی مقدم بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری 65 دستگاه ناوگان ترابری متشکل از 32 دستگاه خودروی آمبولانس، 22 دستگاه خودروی ست نجات، 9 دستگاه خودروی پشتیبانی و 2 دستگاه خودروی سنگین به آسیب دیدگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی هلال احمر اردبیل به 34 حادثه در ماه گذشته

امدادرسانی هلال احمر اردبیل به 34 حادثه در ماه گذشته