مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22اجتماعي

طرح بوم در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از اجرای رویکرد تحولی بوم در مدارس با نیازهای ویژه استان خبرداد و گفت: طرح بوم در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف فرهنگی تربیتی و با تأکید بر آموزش های مهارت محور و بسط فعالیت های پرورشی برمبنای انجام فعالیت های عملی طرح بوم در سطح مدارس ابتدایی و متوسطه با نیازهای ویژه استان اجرا می شود.

  وی هدف از اجرای طرح تحولی و آینده ساز بوم را کارآموزی و مهارت آموزی دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و افزود: در این طرح دانش آموزان با نیازهای ویژه در کنار آموزش مهارت های زندگی را برای آینده و رویارویی با جامعه واقعی می آموزند.

  وی خاطرنشان کرد: مهارت آموزی و مدرسه محوری دو رویکرد آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین در مدارس است که در رشد و پیشرفت جامعه نقش اثرگذاری دارد.

  رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اظهار داشت: رویکرد تحولی بوم و توانمندسازی نیروی انسانی یکی از الزامات تحقق مدرسه محوری در راستای تحقق ساحت های شش گانه تربیت (اخلاقی، علمی، اجتماعی، هنری، اقتصادی و زیستی) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بوم در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود

طرح بوم در مدارس با نیازهای ویژه کردستان اجرا می شود