مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22اجتماعي

لغزش زمین 3 روستای همدان را تهدید می کند/ انجام مطالعات جابجایی 3 روستا


مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با اشاره به انجام مطالعات جابجایی سه روستای استان همدان، گفت: در حال حاضر سه روستای استان همدان خطر لغزش زمین داشته و مطالعات جابجایی این روستاها انجام شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان با اشاره به انجام مطالعات جابجایی سه روستای استان همدان، گفت: در حال حاضر سه روستای استان همدان خطر لغزش زمین داشته و مطالعات جابجایی این روستاها انجام شده است.

علیمردان طالبی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: مطالعات جابجایی روستای برفیان در شهرستان تویسرکان انجام شده و بررسی ها نشان داده که باید این روستا جابجا شود که در حال حاضر مقدمات و مکان یابی آن انجام شده است.

وی افزود: این روستا به یک کیلومتری پایین روستا منتقل خواهد شد که در حال حاضر ساخت و ساز مساکن روستاییان در حال انجام است.

طالبی با اشاره به انجام مطالعات دو روستای گُل حیدر و دِه حیدر شهرستان نهاوند، گفت: مطالعات توسط پژوهشکده سوانح کشور انجام شده است که براساس این مطالعات این روستاها نیاز به اصلاحات داشته و اقدامات لازم برای جلوگیری از لغزش باید انجام شود.

وی با بیان اینکه نقشه پهنه بندی خطر روستا تهیه می شود، یادآور شد: بخش هایی که از نظر پهنه بندی خطر در ریسک بالایی قرار دارند، در صورتی که با اقدامات فنی مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزش زمین 3 روستای همدان را تهدید می کند/ انجام مطالعات جابجایی 3 روستا

لغزش زمین 3 روستای همدان را تهدید می کند/ انجام مطالعات جابجایی 3 روستا