مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-22اجتماعي

روایت تحقق سهمیه بنزین راهبران آموزشی و معلمان عشایری و روستایی+ سند


برای آنکه کیفیت تحصیل در مناطق روستایی و عشایری به ویژه در مناطقی که کلاس های درس به صورت چند پایه برگزار می شود، مناسب باشد، سال هاست که طرحی به نام راهبران آموزشی اجرا می شود اما این افراد برای تردد در روستا نیاز به سهمیه بنزین دارند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: در حال حاضر امکان تحصیل در تمام مناطق شهری و روستایی کشور وجود دارد و هر دانش آموزی در هر نقطه از ایران می تواند از مزایای تحصیل بهره مند شود.

  برای آنکه کیفیت تحصیل در مناطق روستایی و عشایری به ویژه در مناطقی که کلاس های درس به صورت چند پایه برگزار می شود، مناسب باشد، سال هاست که طرحی به نام راهبران آموزشی اجرا می شود.

 محمدرضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر به خبرنگار فارس گفت:  حدود 17 هزار معلم در بیش از 6 هزار مدرسه سیار و نیمه سیار عشایری آموزش 187 هزار دانش آموز را به عهده دارند.

وی با اشاره به تحقق عدالت آموزشی در سراسر افزود: در این راستا پست سازمانی با عنوان راهبر آموزشی و تربیتی در این دولت ایجاد شد تا نیروهای باکیفیت و متخصص بتوانند با نظارت میدانی در مناطق روستایی و عشایری و بازدیدهای منظم و آموزش معلمان چند پایه، یادگیری دانش آموزان محروم روستایی و عشایری را بهبود بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تحقق سهمیه بنزین راهبران آموزشی و معلمان عشایری و روستایی+ سند

روایت تحقق سهمیه بنزین راهبران آموزشی و معلمان عشایری و روستایی+ سند