مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-22پزشكي

جذب و توزیع 91 پزشک متخصص در آذربایجان غربی


معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از جذب و توزیع 91 پزشک متخصص در همه مراکز درمانی دانشگاهی در سطح استان به غیر از ارومیه خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از جذب و توزیع 91 پزشک متخصص در همه مراکز درمانی دانشگاهی در سطح استان به غیر از ارومیه خبرداد.

دکتر حسنی در گفت و گو با ایسنا افزود: این تعداد پزشک متخصص، بیشترین تعداد نیروی متخصص جذب شده نسبت به سنوات گذشته در سطح استان بود که با افزوده شدن آنها به ،244 پزشک فعال متخصص و فوق تخصص، در مجموع تعداد پزشکان استان به 335 پزشک در 17 بیمارستان دانشگاهی ارتقا یافت که بدنبال این جذب، ظرفیت درمانی شهرستانها، کیفیت ارائه خدمات درمانی افزایش و بار اعزام بیماران نیازمند به مرکز استان کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: به منظور توزیع عادلانه این پزشکان جدید الورود و تبیین قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه های وزارتی و نیز آشنایی آنها با ظرفیتها و جاذبه های بی نظیر این استان هم مرز با سه کشور، جلسه ای در 26 آذرماه 1398 تشکیل شد؛ در این جلسه، پزشکان مذکور برای شهرستانهایی که بر اساس نقشه راه درمان دانشگاه و لحاظ سه معیار شاخص جمعیتی، سطح ارجاع و مدیریت اعزام بیماران به مرکز استان؛ انتخاب و اعلام شده بودند، توزیع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب و توزیع 91 پزشک متخصص در آذربایجان غربی

جذب و توزیع 91 پزشک متخصص در آذربایجان غربی