مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-22دانش

انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به رشته های پزشکی لغو شد


شورای سنجش و پذیرش دانشجو تغییر رشته و انتقال 134 نفر از فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی را لغو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجو طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ از آزمون سراسری سال 1399 به بعد، پذیرش چهار رشته پرمتقاضی پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و هم زمان با پذیرش دوره های روزانه، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه های دولتی با انتخاب رشته متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

بر اساس مصوبات بیست و دومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه آزاد موظف است، تغییر رشته و انتقال 134 نفر از فرزندان اعضای هیات علمی بر اساس مصوبه هیات رییسه آن دانشگاه در سال 1396 به رشته های پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی که فاقد شرایط و ضوابط دستورالعمل اجرایی مصوبه جلسه 735 مورخ 25 تیر سال 92 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی است را لغو کند.

همچنین چنانچه افراد دیگری در سنوات قبل یا بعد وجود دارند که تغییررشته آن ها نیز برخلاف شرایط و ضوابط دستورالعمل فوق انجام شده، تغییر رشته آن ها توسط دانشگاه آزاد اسلامی لغو و وضعیت تمامی افراد فاقد شرایط و ضوابط تغییر رشته طبق دستورالعمل اجرایی تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به رشته های پزشکی لغو شد

انتقال فرزندان اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به رشته های پزشکی لغو شد