مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:162020-01-22دانش

دانشگاه شهرکرد در جایگاه 38 دانشگاه های کشور


دانشگاه شهرکرد در جدیدترین نظام رتبه بندی دانشگاه ها جهان رتبه 1671 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهان را کسب کرد.

- مرکز چهارمحال و بختیاری؛ براساس گزارش نظام رتبه بندی دانشگاه ها بر پایه عملکرد علمی یورپ در سال 2019 نام دانشگاه شهرکرد به همراه 44 موسسه ایرانی دیگر در میان 2500 موسسه برتر جهان جای گرفت.

یورَپ از نظام های رتبه بندی جهانی است که مؤسسه های جهان تراز را شناسایی و جایگاه آن ها را در برابر یکدیگر ارزیابی می کند.

شمار مقاله ها، شمار استنادها، شمار کل انتشارات، بهره وری علمی، تأثیر پژوهشی و همکاری جهانی، شش سنجش کلیدی نظام یورپ برای ارزیابی مؤسسه های آموزش عالی است و بر این اساس دانشگاه شهرکرد با کسب امتیاز کل 09/169 در رتبه جهانی هزار و 671 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهان و رتبه ملی 38 دانشگاه های کشور قرار گرفت.

در سطح جهانی و بر پایه این گزارش، دانشگاه هاروارد پیشگام جهان است و دانشگاه تورنتو، دانشگاه کالج لندن، دانشگاه استنفورد و دانشگاه اکسفورد در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند.

در سطح ملی هم بر پایه این گزارش، دانشگاه تهران پیشگام ایران است و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه صنعتی شریف در جایگاه دوم تا پنجم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهرکرد در جایگاه 38 دانشگاه های کشور

دانشگاه شهرکرد در جایگاه 38 دانشگاه های کشور