مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 04:302020-01-22دانش

پیاز های زعفران به روش هیدروپونیک در دانشگاه ارومیه کشت شد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کشت زعفران یکی از فعالیت های اشتغال زا و دارای درآمد خوب است که دانشجویان می توانند با استفاده از تجربیاتی که در این پروژه به دست می آورند، - عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه گفت: طرح توسعه کشت، تکثیر و تغذیه زعفران در شرایط هیدروپونیک با هدف آموزش و ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان در دانشگاه ارومیه در حال انجام است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کشت زعفران یکی از فعالیت های اشتغال زا و دارای درآمد خوب است که دانشجویان می توانند با استفاده از تجربیاتی که در این پروژه به دست می آورند، هر کدام خود جداگانه این فعالیت را انجام دهند.

یکی از راهبرد های دانشگاه ها هدایت دانشجویان به سمت فعالیت های کارآفرینی است تا دانشجویان بتوانند بعد از فارغ التحصیلی خود توانایی ایجاد شغل داشته باشند.

زهره جبارزاده، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت: طرح توسعه کشت، تکثیر و تغذیه زعفران در شرایط هیدروپونیک که با حمایت دانشگاه ارومیه و بنیاد ملی نخبگان و با هدف آموزش، توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال برای دانشجویان نخبه در دانشگاه ارومیه در حال انجام است و دارای مزیت های متعددی نسبت به سایر روش های کشت زعفران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاز های زعفران به روش هیدروپونیک در دانشگاه ارومیه کشت شد

پیاز های زعفران به روش هیدروپونیک در دانشگاه ارومیه کشت شد