مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 22:402020-01-21ورزشي

جزییات تازه از برباد رفتن سرمایه ورزش جانبازان و معلولین/ پول ساختمان مشهد چه شد؟


در حالی که مسئولان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مدعی فروش ساختمانی در مشهد برای امور عمرانی بودند، اما اخبار جدید حکایت از انحراف این مصوبه از هدف اصلی اش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آذرماه سال جاری بود که در گزارشی به بررسی روند فروش یکی از ساختمان های فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به عنوان یکی از سرمایه های اعضای این فدراسیون پرداختیم، اما حالا ابعاد جدیدی از این اقدام به ظاهر قانونی روشن شده که بیش از پیش بر ابهامات موجود می افزاید.

بعد از استعفای حمید علی صمیمی از ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین که به نظر می رسد بیشتر به دلیل فشارهای مالی ناشی از ناکارآمدی و سوء مدیریت بوده، مسئولان این فدراسیون برای کاهش انتقادات و از بین بردن این سوء مدیریت تصمیم به فروش اموال منقول به عنوان سرمایه های فدراسیون کردند؛ اتفاقی ناخوشایند و کم سابقه که تنها دلیل آن را می توان سوء مدیریت دانست.

  در آن زمان عنوان شد اعضای هیأت رییسه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با فروش یکی از ساختمان های این فدراسیون که در مشهد وجود داشت، موافقت کرده اند تا هزینه حاصل از فروش آن صرف امور عمرانی شود، اما حالا ابعاد جدیدی از این موضوع روشن شده است؛ به طوری که گفته می شود بخش عمده ای از این مبلغ به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از برباد رفتن سرمایه ورزش جانبازان و معلولین/ پول ساختمان مشهد چه شد؟

جزییات تازه از برباد رفتن سرمایه ورزش جانبازان و معلولین/ پول ساختمان مشهد چه شد؟