مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 21:302020-01-21اقتصادي

اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در شهرهای مازندران


معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در شهرهای استان طی دو مرحله خبر داد.

- حسین دلیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: طرح طرح ملی فجر تا نوروز در راستای ارتقای تحرک بدنی، ایجاد نشاط و افزایش حداکثری مشارکت خانواده ها در فعالیت های ورزشی تدوین شد.

وی افزود: این طرح در دو بازه زمانی با عنوان مشارکت اجتماعی مردم در رشته های ورزشی، دوچرخه سواری، پیاده روی، کوه روی، دو همگانی و ورزش های تفریحی از تاریخ اول بهمن سال 98 آغاز و  تا تاریخ 20 فروردین سال 99 ادامه دارد.

معاون توسعه ورزش های همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: این برنامه در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه هر هفته اجرا می شود و جمعا در مدت زمان اشاره شده 11 جلسه باید در تمام شهرستان های به اجرا گذاشته شود.

این مسؤول بیان کرد: مرحله دوم طرح در دو بازه زمانی 12 بهمن لغایت 22 بهمن با طراحی 14 ایستگاه ورزشی در یکی در بوستان های فعال شهرستان با عنوان های تعیین شده در شیوه نامه به اجرا درمی آید.

دلیری افزود:  12 بهمن ماه مراسم افتتاحیه بصورت همزمان در تمام شهرستان ها استارت خواهد خورد و اما فاز دوم از 20 اسفند تا 20 فروردین است که آخرین روز طرح هم مراسم اختتامیه این طرح انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در شهرهای مازندران

اجرای طرح ملی ورزشی «فجر تا نوروز» در شهرهای مازندران