مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 20:202020-01-21سياسي

استان البرز میزبان اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» است


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز گفت: استان البرز میزبان اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» است.

- کرج - مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز گفت: استان البرز میزبان اولین جشنواره ره آورد سرزمین نور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اخلاقی عصر سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر اولین جشنواره ره آورد سرزمین نور که در سالن همایش ابن سینای تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، اظهار کرد: در سال های اولیه بعد از جنگ حرکتی بزرگ با عنوان راهیان نور آغاز شد و با اعزام آحاد مردم به مناطق عملیاتی جنوب و بعدها به غرب کشور در واقع ترویج و نشر آثار و ارزش های دوران دفاع مقدس شروع شد.

وی با بیان اینکه راهیان نور از سوی رهبر انقلاب به عنوان یک فناوری برای استخراج معدن تمام نشدنی دفاع مقدس نام برده شده است، گفت: ایشان دفاع مقدس را گنجی می دانند که پر از گنجینه های با ارزش است و راهیان نور یک فناوری برای پاسداشت این گنجینه ها است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: امروزه میلیون ها نفر در قالب کاروان راهیان نور از جمله دانش آموزان، دانشجویان و بسیاری از آحاد مردم از مناطق عملیات جنگی دوران دفاع مقدس دیدن می کنند و از نزدیک با فرهنگ شهدا آشنا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان البرز میزبان اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» است

استان البرز میزبان اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» است