مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:352020-01-21اقتصادي

برآورد خسارت 1506 میلیارد تومانی سیل در استان هرمزگان


استاندار هرمزگان با اعلام خسارت میلیارد تومانی سیل به استان هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت موجود و آخرین اقدامات انجام شده در مدیریت سیلاب شهرستانهای جاسک و بشاگرد پرداخت.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با اعلام خسارت میلیارد تومانی سیل به استان هرمزگان به تشریح آخرین وضعیت موجود و آخرین اقدامات انجام شده در مدیریت سیلاب شهرستانهای جاسک و بشاگرد پرداخت.

فریدون همتی امشب(اول بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام برآورد خسارت 1506 میلیارد و 175میلیون و 400هزار تومانی سیل در استان هرمزگان، افزود: در بخش آب و فاضلاب با توجه به خسارات گسترده و قطع آب از سد جگین به عنوان منبع تأمین آب شهرستان جاسک از بدو بروز بحران، آبرسانی با تانکرهای خود دستگاه و همچنین دیگر دستگاه ها و یگان های نظامی معین آغاز شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در بخشی از مناطق بحران زده ادامه دارد، اضافه کرد: انتقال تأسیسات و تجهیزات مورد نیاز به سد جگین و شبکه راه اندازی و ارسال اّب از سد جگین به تصفیه خانه و آبگیری کل شهر جاسک و روستاهای غرب شهرستان به انجام رسید.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آب همه روستاها به جز 30 روستای شهرستان جاسک و 6 روستای شهرستان بشاگرد و 2 روستای سندرک میناب وصل شده است و تاکنون از 335 روستایی که دچار قطعی آب شده بودند، 297 روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارت 1506 میلیارد تومانی سیل در استان هرمزگان

برآورد خسارت 1506 میلیارد تومانی سیل در استان هرمزگان