مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-21اقتصادي

11 سال در انتظار یک مجوز / موانعی که سرمایه گذار را فراری می دهد


سرمایه گذار بخش گردشگری در قزوین گفت: صدور مجوز برای اجرای یک طرح گردشگری در قزوین بیش از 11 سال طول کشیده و در صورت اصلاح نشدن روند اجرا هیچ متقاضی وارد استان نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی عصر سه شنبه در استانداری قزوین تشکیل شد.

در این جلسه یک سرمایه گذار در حوزه گردشگری که بیش از 11 سال است نتوانسته طرح خود را اجرایی کند با دلی پر درد گزارشی از وضعیت سرمایه گذاری و فراز و نشیب های طی شده ارائه کرد و خواستار تعیین تکلیف خود شد.

سعید رئوفی که از سرمایه گذاران بومی استان است با گلایه مندی از مانع تراشی در اجرای یک پروژه مهم گردشگری که می توانست امروز تکمیل شده و به اقتصاد و اشتغال استان کمک کند خطاب به مدیران اجرایی استان اظهار داشت: از زمان آقای نصری استاندار دوره های گذشته وارد گود شدیم تا یک منطقه گردشگری را در یک منطقه بیابانی اجرا و تحولی در استان ایجاد کنیم و اولین مالک بخش خصوصی هستیم که یک متر زمین و یا ریالی وام از دولت نگرفتیم و با استفاده از مشاوران توانمند کشور مانند وزرای سابق در صدد بودیم یک طرح مهم را عملیاتی کنیم که امروز در ابتدای راه مانده ایم.

وی بیان کرد: در یک عرصه 50 هکتاری به دنبال ایجاد منطقه نمونه گردشگری بودیم که هدف ما جذب گردشگر از 200 کیلومتری استان و نیز بالا بردن ضریب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 سال در انتظار یک مجوز / موانعی که سرمایه گذار را فراری می دهد

11 سال در انتظار یک مجوز / موانعی که سرمایه گذار را فراری می دهد