مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-21سياسي

داوطلبان انتخابات در اردبیل کارناوال های خیابانی راه نیاندازند


داوطلبان انتخابات مجلس در استان اردبیل برای انجام تبلیغات از ایجاد کارناوال های خیابانی که منجر به ایجاد خلل در روند رفت و آمد مردم می شود، - خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله طباطبایی عصر سه شنبه در جلسه توجیهی خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان اردبیل عنوان کرد: با آغاز زمان قانونی تبلیغات شاهد ایجاد برخی از کارناوال های تبلیغاتی در سطح شهر می شویم که منجر به ایجاد اخلال در روند رفت و آمد مردم و وسائط نقلیه عمومی و خدمات رسان می شود.

وی افزود: نباید از کاندیدایی که خود اقدام به نقض قوانین کند انتظار رعایت قوانین و آیین نامه های مجلس بعد از انتخاب شدن را داشت و بایستی مردم در انتخاب های خود به چنین مواردی توجه ویژه داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تأکید بر اینکه داوطلبان انتخابات مجلس از راه اندازی کارناوال های انتخاباتی پرهیز کنند، ادامه داد: مردم به کارناوال ها و پوسترهای بزرگ و تبلیغات وسیع رأی نمی دهند و شایسته است که کاندیداها تنها به تبیین برنامه های خود پرداخته و از تخریب دیگر نمایندگان و داوطلب ها پرهیز نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان انتخابات در اردبیل کارناوال های خیابانی راه نیاندازند

داوطلبان انتخابات در اردبیل کارناوال های خیابانی راه نیاندازند