مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 15:172020-01-21اجتماعي

انسان بیشتر مواقع آگاهانه به محیط زیست ضربه می زند


علی اکبرومقانی علی اکبر ورمقانی عصر چهارشنبه در آیین گرامیداشت هوای پاک اظهار داشت: افرادی که آگاهانه به محیط زیست خسارت وارد میکنند را هیچگاه نمی توان به مخاطرات آینده چنین اقداماتی بیدار کرد زیرا این قشر تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند و اهمیتی به موضوع مهم محیط زیست نمی دهند.

وی اضافه کرد: پیشگری از شکار غیر مجاز، تقدیم شهدای مختلف، تخریب، آلودگی هایی که کارخانه جات آلاینده به محیط زیست اعمال می کنند، همه اهمیت و ضرورت حفاظت از محیط زیست را به انسان گوش زد می کند.

فرماندار بیجار یادآور شد: سه شنبه های بدون خودرو جزء دغدغه های اصلی مسوولین شهرستان و محیط زیست بوده که برای تداوم بیشتر نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است.

وی گفت: تعطیلی های متعدد مدارس امسال به علت آلودگی هوا در فصل سرد نتیجه عملکرد انسان در برخورد با محیط زیست است.

رییس کارخانه سیمان بیجار هم در این مراسم گفت: مدیران ارشد کارخانه سیمان دغدغه جدی در حفظ محیط زیست دارند و در همین خصوص، همکاری و همیاری زیادی را با اداره محیط زیست شهرستان و بهداشت و درمان شهرستان دارند.

محمدتقی خراطی اظهار داشت: کارخانه سیمان ، یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کردستان بوده که با 450 پرسنل مستقیم و یک هزار نفر غیر مستقیم موجب رونق اقتصادی در این شهرستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان بیشتر مواقع آگاهانه به محیط زیست ضربه می زند

انسان بیشتر مواقع آگاهانه به محیط زیست ضربه می زند