مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:352020-01-21اقتصادي

روایتی از سیل بهار تا زمستان/ اینجا باران و بحران خواب مسئولان را آشفته نمی کند


سیل بهار به زمستان رسید و وعده جبران خسارات به مقصد نرسید، همه امیدوارند زمستان و بهار پیش رو سیل دوباره به لرستان سیل زده سر نزند، اینجا باران و بحران خواب مسئولان را آشفته نمی کند.

- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به مرمت اضطراری سه اثر تاریخی این استان، گفت: هنوز اعتبار خسارت سیلاب به آثار تاریخی اختصاص پیدا نکرده است.

قاسمی با بیان اینکه 57 میلیارد تومان به آثار تاریخی، پل ها، بافت ها و بناهای تاریخی لرستان بر اثر سیلاب خسارت وارد شد، گفت: تا کنون هیچ اعتباری در این رابطه به ما اختصاص داده نشده است.

بیش از 5 هزار پرونده خسارت سیل بخش کشاورزی لرستان بلاتکلیف است رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از 5 هزار پرونده خسارت سیل به بخش کشاورزی بلاتکلیف است که به دنبال تأیید آن ها در پژوهشگاه فضایی هستیم.

بازدار با بیان اینکه در بخش تولیدی ما 800 میلیارد و در بخش زیرساخت 870 میلیارد خسارت دیدیم، تصریح کرد: با دست خالی بیش از 10 میلیارد تومان در روزهای نخست برای جبران خسارات سیل هزینه شد.

تنها 10 درصد اعتبارات سیلاب در حوزه راه جذب شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، گفت: تنها 10 درصد از اعتبارات سیلاب در حوزه راه این استان جذب شده است، امیدواریم تا پایان فصل جذب اسناد خزانه، همه اسناد را جذب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از سیل بهار تا زمستان/ اینجا باران و بحران خواب مسئولان را آشفته نمی کند

روایتی از سیل بهار تا زمستان/ اینجا باران و بحران خواب مسئولان را آشفته نمی کند