مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-21اقتصادي

راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می شود


حسن قبادی روز سه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل اظهارداشت: اجرای پروژه های مختلف از جمله شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین بخش کشاورزی این شهرستان مرزی را رونق بیشتری خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بخش آب و کشاورزی بیله سوار گفت: اجرای پروژه های بخش آب در سطح شهرستان چشمگیر است و با به نتیجه رسیدن آن شاهد شکوفایی در توسعه کشاورزی منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این نشست به ظرفیت های کشاورزی شهرستان بیله سوار اشاره کرد و گفت: کانال مغان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و توسعه آن دارد که لازم است در فصل زراعی برنامه ریزی مناسبی انجام شود.

عباس جنگی مرنی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آبیاری و زهکشی خداآفرین در شهرستان های شمالی استان افزود: با تامین مالی این پروژه در آینده تحول بزرگی در بخش توسعه کشاورزی منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی زمین های زراعی شهرستان بیله سوار را زرخیز دانست و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت ها و اجرای مناسب پروژه های بخش آب و کشاورزی می توان شاهد توسعه شهرستان بود.

جنگی مرنی همچنین بر لزوم پرداخت حق و حقوق کشاورزان منطقه مغان در طی سالیان اخیر در بحث احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین تاکید کرد و افزود: وزارت نیرو در حد توان خود از تضییع هرگونه حق و حقوق مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می شود

راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می شود