مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-21سياسي

گردهمایی تجلیل فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح برگزار می شود


دبیرستاد یادواره شهدای تخریب چی استان فارس از برگزاری گردهمایی تجلیل از فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح در شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود رجایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رزمندگان تخریب چی در دوران دفاع مقدس همان پیش قراولان و ایثارگران عرصه جهاد و مقاومت بودند گفت: گردهمایی تجلیل از فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح استان های فارس و بوشهر روز پنجشنبه 3 بهمن ماه در شیراز برگزار می شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب چی استان فارس با بیان اینکه تخریب چیان رزمندگانی بودند که ابتدا نفس درونی خود را تخریب و سپس به جنگ زمین مسلح با انواع مین می رفتند و این در حالی است که اولین اشتباه آنها آخرین اشتباهشان بود اظهار کرد: تخریب چیان زاهدان شب و شیر مردان روز بودند که همواره جان خود بر کف دست گرفته و در راستای دفاع از کیان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

رجایی بیان کرد: مراسم گردهمایی تجلیل از فرماندهان شهید تخریب چی استان های فارس و بوشهر به منظور گرامیداشت یاد و خاطر این شهدای والامقام و آشنایی جوانان امروز نیروهای مسلح که در یگان های رزمی استان، فعال در حوزه تخریب و همچنین انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به آنها برگزار می شود که این گردهمایی روز پنجشنبه 3 بهمن ماه در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی تجلیل فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح برگزار می شود

گردهمایی تجلیل فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح برگزار می شود