مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:302020-01-21سياسي

گردهمایی تجلیل از فرماندهان تخریب چی شهید برگزار می شود


دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب چی استان فارس اعلام کرد که یک گردهمایی با هدف تجلیل از فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح استان های فارس و بوشهر پنجشنبه سوم بهمن به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس دبیر ستاد یادواره شهدای تخریب چی استان فارس اعلام کرد که یک گردهمایی با هدف تجلیل از فرماندهان شهید تخریب چی نیروهای مسلح استان های فارس و بوشهر پنجشنبه سوم بهمن به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

محمود رجایی بعداز ظهر سه شنبه اول بهمن در جمع خبرنگاران، هدف از این گردهمایی، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و آشنایی بیشتر جوانان شاغل در نیروهای مسلح با آنان است.

او ادامه داد: انتقال تجربیات دوران دفاع مقدس به کسانیکه در گردان های مرتبط با تخریب و در نیروهای مسلح شاغل هستند، یکی از اهداف این گردهمایی است.

رجایی مکان این گردهمایی را سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس اعلام و اضافه کرد: در این یادواره، از خانواده 21 فرمانده شهید تخریب چی قدردانی خواهد شد.

او با بیان اینکه فارس از لحاظ آمار فرماندهان و جانشینان شهید تخریب چی در کشور مقام اول را دارد، این امر را نشان دهند نقش برجسته و با اهمیت رزمندگان فارس در دوران دفاع مقدس دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی تجلیل از فرماندهان تخریب چی شهید برگزار می شود

گردهمایی تجلیل از فرماندهان تخریب چی شهید برگزار می شود