مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-21اجتماعي

هشدار رییس پلیس راه ایلام به رانندگان


رییس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه رانندگی در شرایط برف و باران با روزهای عادی کاملا متفاوت است ، گفت: بر اساس اعلام هواشناسی از بعد ظهر امروز سامانه بارشی وارد استان شده و بارش برف و باران پیش بینی شده است.

- ایسنا/ایلام رییس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه رانندگی در شرایط برف و باران با روزهای عادی کاملا متفاوت است ، گفت: بر اساس اعلام هواشناسی از بعد ظهر امروز سامانه بارشی وارد استان شده و بارش برف و باران پیش بینی شده است.

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: روزهای بارانی و برفی از پرحادثه ترین و خطرناکترین روزها برای رانندگی است و کنترل خودرو در این شرایط بسیار متفاوت تر از روزهای عادی خواهد بود وی ادامه داد : رانندگی در این شرایط نامساعد ، خصوصا در جاده های کوهستانی و پرپیچ و خم و ارتفاعات مستلزم رعایت قوانین و مقررات است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام را دارند، گفت: با سرعت پایین رانندگی کنید در این شرایط جاده ها مرطوب و بسیار خطرناک هستند و زمان واکنش خودرو هنگام بارش باران کندتر است به همین دلیل هنگام رانندگی در هوای بارانی باید با سرعت کمتر از حد مجاز باشد با کاهش سرعت علاوه بر کاهش ریسک سر خوردن ، زمان بیشتری برای عکس العمل مناسب در مواجه با سوانح خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس پلیس راه ایلام به رانندگان

هشدار رییس پلیس راه ایلام به رانندگان