مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-21بين الملل

گزینه های سخت اسراییل بعد از ترور سردار سلیمانی


یک نویسنده مصری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در عملیات ترور سردار سلیمانی نقش داشته است می نویسد: اسراییلی ها این روزها به دنبال یافتن پاسخ برای سوالی سخت هستند؛ - یک نویسنده مصری با بیان اینکه "رژیم صهیونیستی در عملیات ترور سردار سلیمانی نقش داشته است" می نویسد: اسراییلی ها این روزها به دنبال یافتن پاسخ برای سوالی سخت هستند؛ پاسخی که درپی ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا در واقع بر آنها تحمیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعید ادریس، نویسنده مصری در یادداشتی که در روزنامه الاهرام این کشور منتشر شده است، می نویسد: اسراییلی ها این روزها به دنبال یافتن پاسخ برای سوال سختی هستند که درپی ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا به آنها تحمیل شده است.

علیرغم اینکه اسراییلی ها پس از ترور سردار سلیمانی بسیار خوشحال شدند اما برخی از آنها تنها به نتایج مثبت بیرون رفتن سلیمانی از میدان مقابله با اسراییل نمی نگرند بلکه به نتایج منفی آن نیز توجه زیادی دارند.

وی می نویسد: آن ها به دنبال یافتن پاسخ برای این سوالات هستند که ترور سردار سلیمانی چگونه می تواند بر اسراییل تاثیر بگذارد؟ اسراییل باید با واقعیت جدید یعنی واقیعت پساترور سردار سلیمانی چگومه تعامل کند؟ این نویسنده مصری در ادامه آورده است: هر کسی که به دنبال یافتن پاسخ به این سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های سخت اسراییل بعد از ترور سردار سلیمانی

گزینه های سخت اسراییل بعد از ترور سردار سلیمانی