مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-21اجتماعي

آموزش بیش از 9 هزار کارآموز مازندرانی در طرح تکاپو


9 هزار و 500 کارآموز مازندرانی 9 ماه نخست امسال آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

- ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به اجرای طرح تکاپو (کمک به توسعه اشتغال پایدار) در استان گفت: 9 هزار و 500 کارآموز مازندرانی از آغاز سال تا پایان آذرماه آموزش های مهارتی لازم را فرا گرفتند.

سید حسین درویشی افزود: طبق آمار ثبت شده در سامانه رصد اشتغال، برای 766 نفر اشتغالزایی و به 260 نفر نیز خدمات کارآفرینی به مهارت آموختگان ارایه شده است.

او گفت: این سامانه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، آموزش عالی و شرکت های دانش بنیان دایر شده است و در قالب آن میزان اشتغال مهارت آموزان فنی و حرفه ای بررسی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران همچنین گفت: 9 مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه های سطح استان افتتاح شدند.

درویشی ادامه داد: در 4 مدرسه شبانه روزی نقاط محروم روستایی با مشارکت بنیاد علوی طرح آموزش مهارتی اجرا شد وبرای 41 نفر در این مدت کارت سفیران مهارت اعطا شد.

وی همچنین از صدور مجوز موافقت نامه اصولی برای تاسیس مراکز جوار کارگاهی در استان خبر داد و گفت: در نه ماهه نخست سال مجوز 5 واحد صادر شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با بیان عملکرد 9 ماهه سال جاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در بخش دولتی بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از 9 هزار کارآموز مازندرانی در طرح تکاپو

آموزش بیش از 9 هزار کارآموز مازندرانی در طرح تکاپو