مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-21اقتصادي

احتمال تغییر در عوارض صادرات مواد معدنی


معاون حقوقی رییس جمهوری در کمیته ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اعلام کرد که امکان تجدیدنظر در عوارض صادراتی برخی مواد معدنی وجود دارد.

- معاون حقوقی رییس جمهوری در کمیته ماده 12 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور اعلام کرد که امکان تجدیدنظر در عوارض صادراتی برخی مواد معدنی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه ای که با حضور اعضای اتاق بازرگانی و فعالان بخش معدن برگزار شد، فعالان حوزه معدن چالش های خود در حوزه صادرات برخی مواد معدنی را تشریح و از دولت خواستند در سیاست فعلی تجدیدنظر کند.

از سال گذشته و به دنبال سیاست کاهش صادرات مواد خام، دولت اعلام کرد که برای برخی محصولات معدنی که ارزش افزوده پایینی دارند عوارض صادراتی با نرخ تعرفه 25 درصد وضع می کند تا با کاهش جذابیت این بازار، مواد خام و اولیه معدنی برای تولید در اختیار واحدهای صنعتی داخلی قرار گیرد.

هرچند این سیاست توانست دغدغه مواد اولیه بسیاری از واحدهای صنعتی را برطرف کند اما در عین حال محدودیت هایی را نیز برای فعالان معدنی به وجود آورده است.

طبق اطلاع رسانی پایگاه خبری اتاق بازرگانی ایران، بهرام شکوری رییس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران درباره دغدغه های بخش معدن در این زمینه گفته است که روند فعالیت معدنی به گونه ای است که محصول تولید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر در عوارض صادرات مواد معدنی

احتمال تغییر در عوارض صادرات مواد معدنی