مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-21سياسي

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که به تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی بپردازیم و با استفاده از کلید واژه های بیانات مقام معظم رهبری این دستاوردها را تبیین کنیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است که به تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی بپردازیم و با استفاده از کلید واژه های بیانات مقام معظم رهبری این دستاوردها را تبیین کنیم.

علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار امروز یکم بهمن ماه در نشست مدیران کارگروه های ستاد دهه فجر استان به تبیین شخصیت سردار شهید سلیمانی پرداخت و افزود: رخدادهای به ظاهر تلخ و اتفاقات ناگوار دی ماه می تواند منشا رویش و انسان سازی در جامعه شود که برای رسیدن به این هدف نیاز به برنامه ریزی وجود دارد.

زینی وند افزود: این رخدادها در ظاهر تلخ شان فرصت های طلایی برای جمهوری اسلامی ایران هستند که ما به عنوان کارگزاران نظام در حوزه های مختلف می توانیم آنها را به عنوان گل های طلایی برای ارتقاء ایران تبدیل کنیم.

وی گفت : شهادت سردار شهید سپهبد سلیمانی یکی از رخدادهای تلخ است که همه مسلمانان آزادی خواه و غیر مسلمان آزادیخواه را تحت تاثیر قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی است

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی است