مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-21سياسي

«مرز ایلام»، پلی برای رسیدن عشاق به معشوق/ مرزبانانی که برای حفظ مرز جان می دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، مناطق مرزی بخصوص شهرهای مرزی از نقاط حساس و استراتژیک بوده و مرزبانان ساکن در این مناطق، نقش مهمی در توسعه و امنیت کشور دارند.

تاب آوردن در برخی از نقاط صفر مرزی در هوای سرد و یخبندان از توان بسیاری خارج است اما اراده مردان پولادین مرزبانی بر همه سختی ها فایق آمده که از جمله نتایج آن می توان به ایجاد فضایی امن در داخل کشور اشاره کرد.

افرادی که کارشان علاوه بر دفاع از مرزها در مقابل دشمن، درگیری با اشرار و قاچاقچیانی است که می خواهند به مرزهای ایران اسلامی ورود کنند و امنیت دیگر ابعاد اجتماعی را نیز بر هم زنند.

شاید کمتر کسی باشد که گاهی با خودش فکر کند که این آرامش نشات گرفته از کجاست و چگونه حاصل شده است؟ مرزبانان ایران اسلامی هزینه های مادی و معنوی بسیاری می پردازند تا ما به راحتی در کشور زندگی کنیم.

خبرنگار فارس با تعدادی از این غیورمردان به گفت وگو پرداخته است.

مرز، ما را به عشق ابدی نزدیکتر می کند زینی وند یکی از مرزبانان منطقه مهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام به شرایط سخت سربازان مرز اشاره کرد و گفت: هر کاری سختی خودش را دارد اما بنظر من یکی از سخت ترین کارها نگهبان مرز بودن است، اما اینکار از طرفی نیز بر ما آسان می شود چراکه وقتی فک می کنیم درحال چه کار خطیری هستیم متوجه می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرز ایلام»، پلی برای رسیدن عشاق به معشوق/ مرزبانانی که برای حفظ مرز جان می دهند

«مرز ایلام»، پلی برای رسیدن عشاق به معشوق/ مرزبانانی که برای حفظ مرز جان می دهند