مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-21سياسي

انتظار مردم از دندانپزشکان افزایش یافته است/ماجرای سوبسید پزشکی


رییس هیات مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، گفت: اعتماد مردم به جامعه دندانپزشکی افزایش یافته و در عین حال، انتظارات نیز از دندانپزشکان بیشتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تاجرنیا، روز سه شنبه در نوزدهمین کنگره انجمن علمی پروستودنتیست های ایران در مرکز همایش های برج میلاد تهران، افزود: به رغم همه مشکلاتی که جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، اما استقبال از این کنگره نشان می دهد که هنوز امید در وجود ما زنده است و برای ساختن ایران آباد و سر بلند، به پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: در مقاطعی، عدم تدبیر و ناکارآمدی در سیستم اداره کشور، باعث شده با مشکلاتی در بخش های مختلف جامعه مواجه بودیم، اما دست از تلاش بر نخواهیم داشت تا شاهد پیشرفت و توسعه کشور باشیم.

تاجرنیا با اشاره به نقش ممتاز جامعه دندانپزشکی کشور در خدمت به مردم، گفت: در دو سال گذشته، اعتماد و انتظار مردم از دندانپزشکان افزایش یافته است که نشان می دهد جامعه دندانپزشکی، از جایگاه ممتازی در بین مردم برخوردار است.

رییس هیأت مدیره انجمن دندانپزشکی ایران، با انتقاد از عملکرد سازمان نظام پزشکی در حمایت از جایگاه جامعه پزشکی کشور، افزود: متأسفانه سازمان نظام پزشکی، آن طور که باید و شاید نتوانسته نقش اصلی خود را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مردم از دندانپزشکان افزایش یافته است/ماجرای سوبسید پزشکی

انتظار مردم از دندانپزشکان افزایش یافته است/ماجرای سوبسید پزشکی