مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-21سياسي

نامه 32 استاد دانشگاه درباره دستکاری در رای مجلس در مورد مالیات پزشکان


32 پژوهشگر و استاد برجسته دانشگاه از علی لاریجانی خواستند تمهیدی اندیشیده شود تا دستکاری در رای صحن مجلس درباره مالیات پزشکان از دامن مجلس پاک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، 32 پژوهشگر و استاد برجسته دانشگاه طی نامه ای به رییس مجلس خواستند که گروهی بیطرف را مامور کند تا درباره تغییر مصوبه صحن مجلس در سال 97 درباره مالیات پزشکان گزارش داده و تمهیدی اندیشیده شود تا دستکاری در رای صحن، برای همیشه از دامن مجلس پاک شود.

متن نامه این 32 پژوهشگر و استاد برجسته دانشگاه به این شرح است: جناب آقای دکتر علی لاریجانی، رییس محترم مجلس شورای اسلامی؛ سلام علیکم هفته گذشته رییس محترم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه به رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال99 درخواست کرده اند سال آینده پزشکان نسبت به رقم مندرج در لایحه، مالیات کمتری بپردازند.

این سواستفاده از موقعیت و پیگیری معافیت مالی پزشکان توسط یک پزشک نماینده مجلس، مصداق روشن تعارض منافع (Conflict of Interests) است و در برخی کشورها جرم محسوب میشود و مجازات دارد.

ما اطمینان داریم کثیری از صنف محترم و مورد اعتماد پزشکی با شفافیت مالی، نصب کارتخوان و پرداخت سهم قانونی شان از هزینه­های کشور، مشکلی ندارند و همواره کنار مردم هستند اما اقلیتی زیاده خواه با رفتارهای ناهنجار خود، سفیدی حرفه شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 32 استاد دانشگاه درباره دستکاری در رای مجلس در مورد مالیات پزشکان

نامه 32 استاد دانشگاه درباره دستکاری در رای مجلس در مورد مالیات پزشکان