مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-21سياسي

تفکر و مکتب شهید قاسم سلیمانی موجب بیداری بیشتر جهان اسلام شد


عظیم ابراهیم پور روز سه شنبه در گردهمایی فعالان حوزه ایثار و شهادت با محوریت مکتب حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد اظهار داشت: تفکر جبهه مقاومت با حضور سردار قاسم سلیمانی، چنان در بیداری جهان اسلام تاثیرگذار شد، که استکبار جهانی تاب زنده ماندن این شخصیت با اخلاص و بنده واقعی خداوند را تحمل نکرد و ناجوانمردانه این سردار بزرگ را ترور کرد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی آمریکا، به خیال اینکه با ترور سردار سلیمانی، می تواند تفکر و مکتب جبهه مقاومت را متوقف کند و از ذهن و افکار جهان اسلام پاک کند، این شهید بزرگ را ترور کرد، غافل از اینکه مکتب وی عالم گیر شده است و در قلوب مردم آزاده جهان جا گرفته است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور، وضعیت کنونی کشور و انقلاب اسلامی را مهم و حساس خواند و گفت: دشمنان انقلاب، همواره برای ضربه زدن به نظام نقشه می کشند و اگر بصیرت و آگاهی مردم و درایت و رهبری پیامبرگونه و بی نظیر مقام معظم رهبری نبود،دشمنان انقلاب اسلامی، کشور را دچار فتنه و زیان های زیادی می کردند.

ابراهیم پور تاکید کرد:روحیه مقاومت، امروز در بین مردم آزاده کشورهای جهان برخاسته از تفکر حضرت امام خمینی (ره) و فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر و مکتب شهید قاسم سلیمانی موجب بیداری بیشتر جهان اسلام شد

تفکر و مکتب شهید قاسم سلیمانی موجب بیداری بیشتر جهان اسلام شد