مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:462020-01-21اقتصادي

افزایش قیمت ورق های فولادی برای ساخت سازه ها مشکل ایجاد کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش شکری امروز در جلسه انجمن صنایع فلزی، ریخته گری و لوازم خانگی که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در قراردادهای مدت موقت (مانند قراردادهای دائم) پرداخت سنوات که در پایان هر سال پرداخت می شود، علی الحساب تلقی شده و باید در زمان قطع همکاری با کارگر، براساس آخرین حقوق به کارگر پرداخت شود.

وی این رأی را سبب لطمه زدن به کار کارفرمایان دانست و گفت: این موضوع را از طریق کانون کارفرمایان استان به کانون کارفرمایان ایران و به وزارت کار اعلام شده و در شورای اشتغال مطرح می کنیم.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به مشکلات و تغییر قیمت به خصوص در ورق های فولادی برای ساخت سازه های مصرفی اشاره کرد و افزود: تغییر نرخ قیمت را با صنایع فلزی مورد بررسی و راهکارهای تامین را پیشنهاد می کنیم.

شکری خاطرنشان کرد: نیازهای اولیه صنایع ظرفیت سنجی می شود و هماهنگی ها را انجام می دهیم که به صورت کلی خرید انجام پذیرد و به وزارتخانه هم درخواست می دهیم که برای بخش صنایع سهمیه در نظر گرفته شود یا به صورت مچینگ توضیح شود.

انتهای پیام/پ/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت ورق های فولادی برای ساخت سازه ها مشکل ایجاد کرده است

افزایش قیمت ورق های فولادی برای ساخت سازه ها مشکل ایجاد کرده است